Komentarze: (0)
Oceny:
Autor: Oxej
Dodane przez:: Oxej   Data: 28-10-2010 10:50
 
rpk - plik będący swoistym indeksem plików widzianych przez grę. Zawiera w sobie odnośniki do tekstur, skryptów, modeli. W takiej postaci nie jest możliwa jego edycja.

rdb - zdekompilowana wersja pliku rpk. Możliwa jest jego edycja w dowolnym edytorze tekstu, np.: notatniku.

cfg - plik konfiguracyjny. Zawiera m.in. współrzędne położenia danego elementu, współrzędne elementów fizyki zderzeń, oraz informacje dot. możliwości połączenia elementu z innym elementem. Możliwy do edytowania w dowolnym edytorze tekstu, np.: notatniku.

class - skompilowana, widziana przez grę wersja pliku java. Zawiera m.in. informacje o nazwie części, opis, kategorię części, cenę, wytrzymałość, oraz zaawansowane skrypty odpowiadające za zachowanie części. Na chwilę obecną nie jest możliwa bezproblemowa edycja plików class; nie istnieje także żaden dekompilator. Szczątkowa edycja plików class jest możliwa przy pomocy heksedytorów, jednakże nie zaleca się korzystania z nich, w szczególności przez początkujących.

java - nieskompilowana wersja pliku class. Zawiera m.in. informacje o nazwie części, opis, kategorię części, cenę, wytrzymałość, oraz zaawansowane skrypty odpowiadające za zachowanie części. Gra sama kompiluje pliki java do class przy każdorazowym uruchomieniu. Możliwy do edytowania w dowolnym edytorze tekstu, np.: notatniku.

scx - plik zawierający model wyświetlany w grze. Na chwilę obecną otwierany tylko w Zmdelerze 1.07b z wtyczką scx import, natomiast eksportowany przy pomocy wtyczek scx export, dostępnych dla 3D Studio MAX 4.0, 5.0, 5.1, 7.0, a od niedawna także przy pomocy utworzonych przez Mirana skryptów eksportujących do wszystkich nowszyvh wersji 3D Studio MAX (póki co są one jeszcze w fazie testów)

tex - plik powstały podczas eksportowania modelu .scx. Zawiera nazwy i kolejność tekstur użytych w modelu.

scy - b.d.

scm - b.d.

spl - b.d.

dds - plik zawierający tekstury z alpha channel. Możliwy do edycji przy pomocy przystosowanych do tego programów graficznych , np.: Adobe Photoshop, DXTBmp

png - plik zawierający tekstury z gry. Możliwy do edycji przy pomocy przystosowanych do tego programów graficznych , np.: Adobe Photoshop, DXTBmp

ptx - pliki zawierające grafikę

tga - format, w którym zapisywane są screenshoty zrobione w trakcie gry przy pomocy klawisza F12. Możliwy do otwarcia przez zaawansowane edytory grafiki oraz przeglądarki graficzne, np.: IrfanView.