Autor:
Caterham Super 7 v0.8b by CorradoSKJ
Nazwa: Ten plik jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Rozmiar pliku:: 30 000KB
pobrano: 323 razy
Komentarze: (1)
Oceny:
Dodane przez:: Corradoskj
Data: 18-07-2013 12:10
Tagi: Brak tagów
Caterham Super 7 by CorradoSKj v0.8b
Model 3d autor : TerraDog
Script, convert : CorradoSKJ





Model znaleziony na sketchup, w częściach, ale wyjątkowo dokładny, konwert nie należał do łatwiejszych, bo mod miał być całkowicie samowystarczalny, czyli bez kożystania z ori części gry czy osobnych paczek.

Co zostało wprowadzone:
- w pełni animowane zawieszenie (wachacze podwójne, hamulce, drazki kierownicze, amortyzatory i sprężyny)
- dopracowanie punktów łączenia się zawieszenia z ramą
- cały fordowski silnik Duratec o pojemności 2l i mocy 190 koni
- pełne oświetlenie zarówno wnętrza jak i zewnątrz
- skoordynowane wskazówki wnętrza
- dzwięki silnika, co prawda nie durateca ale ma on kiepski dźwięk, mi się wydaje, że zrobiłem ciekawsze
- wprowadzenie lod dla częsci silnika, sporo podniosło FPS w trakcie jazdy
- wprowadzenie alternatywnych click dla części silnika również się przyczyniły do poprawy wydajności

Problemy:
- sporym problemem jest phys auta. chassis jest wąski i trzeba było przekłamywać lekko aby nie zachowywał się jak niedoskalowana corvetta produkcji Diman-666, dlatego jest to beta, bo na chwilę obecną nie mam juz cierpliwości na dopracowanie prowadzenia, prawdopodobnie jak odpocznę od niego wróce by to dokończyć
- wprowadzenie animacji z poziomu addona nie modyfikując przy tym plików okazało się nie lada problem, wprowadzenie wymagało łopatologicznych rozwiązań, a co za tym idzie małym realizmem budowy, dlatego też części zawieszenia są ukryte, nie można ich kupić z osobna, jedynie razem z autem.
- silnik został dodany do rpk wozu więć, NIE UŻYWAĆ SLRR EDITORA NA TYM SAMOCHODZIE (DON'T USE SLRR EDITOR FOR THIS MOD) bo stracicie możliwość zamontowania tego silnika, dopis silnika jedynie ręczny, na chwilę obecną model 3d silnika nie jest gotowy na stworzenie osobnej paczki, stąd to rozwiązanie
- auto dosyć nerwowo potrafi się zachowywać na zakrętach, ostroźnie go prowadźcie bo to bym już nazwał symulacją ;p gaz w podłoge i zakręt to złe połączenie
- model ma sporo poly, zarówno silnik jak i reszta, związane to jest z konwersją ze sketchup do max jak i szczegółowością modelu

Konwert ten niejednokrotnie wywołał nie pochamowaną frustrację i napady gniewu a co za tym idzie zniechęcenie do SLRR-a także przyda się długi odpoczynek, aczkolwiek uznaje na chwilę obecną ten mod jako najbardziej dopracowany w swojej historii, powiedzmy, że jestem dumny z efektów moich prac.
Jednocześnie wspomnę o osobach które jak zwykle się zaangażowały w projekt:
- Dave - pomoc merytoryczna
- Vilku poprawianie humoru na vento przez co nadal nad tym siedziałem
- Eboo krytykowanie notoryczne, że nie ma dopracowanego modu do SLRR i to gówniana gra
- ogólnie całe forgotten-garage.pl za słowa otuchy ;p