Komentarze: (0)
Oceny:
Autor: Dave
Dodane przez:: Dave   Data: 13-11-2010 17:43
 
Na poczatek wyjasnie "co w trawie piszczy". Wystarczy ze bedziemy mieli przed saba dwia otwarte pliki np. Baiern.RDB i _main_CoupeSport_GT_III.CFG.
Po otwarciu Baiern.RDB widzimy zaraz na poczatku cos takiego:

<FILE external_links >
system\
cars\
cars\racers\
parts\
sound\
particles\
parts\engines\Baiern_Emer\
parts\engines\Einvagen_Duhen_Ishima_Focer\
</FILE>

<FILE external_links >
system\ = 0001
cars\ = 0002
cars\racers\ = 0003
parts\ = 0004
sound\ = 0005
particles\ = 0006
parts\engines\Baiern_Emer\ = 0007
parts\engines\Einvagen_Duhen_Ishima_Focer\ = 0008
</FILE>

Po co zaznaczylem kolejnymi liczbami te linijki?! parts\engines\Baiern_Emer\ jest na 0007'ym miejscu wiec w _main_CoupeSport_GT_III.CFG:

slot		-0.007 -0.523 -1.397	0.000 0.000 0.000	401
attach		0x00070041 1
attach		0x00070052 1
attach		0x0007007E 1
attach		0x0007007F 1
slotdmgmode	0x00000008
slotdeform	0.000

attach 0x00070041 1
attach 0x00070052 1
attach 0x0007007E 1
attach 0x0007007F 1

Linia "attach" odwołuje sie do pliku RPK a konkretniej do 0007'ej linijki gdzie jest nazwa silnika a 0041, 0052, 007E, 007F to Type ID bloków w Baiern_Emer.RPK Cyfra "1" to numer "slot'u" w pliku CFG bloku: "engine_block_OUT". Pierwsze 6 cyfr (0.044 -0.112 -0.008 0.000 0.000 0.349) to wspolzedne bloku. Nas interesuje ta "przed srednikiem".

# Vehicle importer wizard generated part configuration file #
# resource ID of this part: 0x00000041
# resource alias of this part: "Baiern_Kraftwerk_2_5_block"

slot  0.044 -0.112 -0.008  0.000 0.000 0.349   1 ; engine_block_OUT

slot 0.044 -0.112 -0.008 0.000 0.000 0.349 1 ; engine_block_OUT

# Vehicle importer wizard generated part configuration file #
# resource ID of this part: 0x00000052
# resource alias of this part: "Baiern_Devils_6SFi_3_6_block"

slot  0.044 -0.112 -0.008  0.000 0.000 0.349  1 ; engine_block_OUT

slot 0.044 -0.112 -0.008 0.000 0.000 0.349 1 ; engine_block_OUT

# Vehicle importer wizard generated part configuration file #
# resource ID of this part: 0x0000007E
# resource alias of this part: "Emer_StreetGT_block"

slot  0.044 -0.112 -0.008  0.000 0.000 0.349  1 ; engine_block_OUT

slot 0.044 -0.112 -0.008 0.000 0.000 0.349 1 ; engine_block_OUT

# Vehicle importer wizard generated part configuration file #
# resource ID of this part: 0x0000007F
# resource alias of this part: "Emer_MotorSport_GT2_block"

slot  0.044 -0.112 -0.008  0.000 0.000 0.349  1 ; engine_block_OUT

slot 0.044 -0.112 -0.008 0.000 0.000 0.349 1 ; engine_block_OUT

Wsadzamy dowolny silnik

Teraz załuzmy ze chcemy wsadzic do Baiern'a mój silnik Baiern_325i.RPK.

<FILE external_links >
system\
cars\
cars\racers\
parts\
sound\
particles\
parts\engines\Baiern_Emer\
parts\engines\Baiern_325i\
</FILE>

parts\engines\Baiern_Emer\ = 0007
parts\engines\Baiern_325i\ = 0008

(skasowałem parts\engines\Einvagen_Duhen_Ishima_Focer\ bo nie potrzebuje tego silnika w tym aucie)

Wyzej widac jak powinien RDB wygladac "w srodku". Kompilujemy RDB do RPK. Teraz nalzey wejsc do _main_CoupeSport_GT_III.CFG i doac pare linijek:

slot		-0.007 -0.523 -1.397	0.000 0.000 0.000	401
attach		0x00070041 1
attach		0x00070052 1
attach		0x0007007E 1
attach		0x0007007F 1

attach		0x0008007F 1   // to dodajemy

slotdmgmode	0x00000008
slotdeform	0.000

attach 0x00070041 1
attach 0x00070052 1
attach 0x0007007E 1
attach 0x0007007F 1

attach 0x0008007F 1

Czyli 0008'me mijesce w Baiern.RDB (parts\engines\Baiern_325i\), 007F (Type ID w Baiern_325i.RPK) i "1" w slot'cie pliku CFG bloku (z Type ID 007F) engine_block_OUT.

Wydaje mi sie ze troche zamieszałem ale mam nadzieje ze to cos pomoglo i wyjasnilo.

Ewentualne błędy itd prosze na mail lub forum.