Komentarze: (0)
Oceny:
Autor: Dave
Dodane przez:: Dave   Data: 13-11-2010 01:03
 
Kolejny przydatny toutrial ... bede tu opisywal jak ZA-IMPORTOWAC i WY-EXPORTOWAC "jakas" czesc.
Jesli dotarles do tego toutriala to zakladam ze znasz juz podstawy itd i nie bede juz do nich wracal.
Na poczatek trzeba miec pare rzeczy:

Zanoza Modeler v1.07b

Plugin "Invictus SCX import"

3D Studio MAX 5 (ja polecam 5 poniewaz jest dosc prosty itd ... jesli chodzi o 7 to ma pare dodatkowych rzeczy, pozatym czesci do gry EXPORTOWANO z 5 i 4 takze warto zachowac pewien standard)

Plugin "Street Legal DevKit" a konkretnie "InvictusExportGroups"

Jak znajde miejsce na serverze to wzuce obydwa pluginy a MAXa juz we wlasnym zakresie musisz sobie zalatwic. Jesli chodzi o Z Modelera to sie upewnie czy mam prawo go "promowac".

[ IMPORT / EXPORT ]

Tak wiec zaczynamy od zassania Invictus SCX import. Rozpakowujemy archiwum i znajdujemy tam dwa pliki:



Po zainstalowaniu Zanoza Modeler wchodzisz do folderu gdzie sie ten program zainstalowal, przechodzisz do katalogu

... ZModeler\Filters i wklejasz tam obydwa pliki.

Teraz za pomoca ZM jestes wstanie ZAIMPORTOWAC kazy plik *.SCX.



Pytanie "po co?". ZM wspolpracuje z 3D Studio MAX takze jak juz ZA-IMPORTUJEMY plik *.SCX (do ZM) mozemy go WY-EXPORTOWAC do pliku *.3DS. Plik 3DS mozna juz za pomoca MAX'a "otwierac".



Zanim zaczniemy jakkolwiek edytowac czesc badz stwozymy wlasna mysimy dobrac odpowiednia SCALE, dla ZAIMPORTOWANYCH plikow (z ZM) wynosi 10000 (nie jest do konca to ustalone ale tak sie przyjelo; przynajmniej ja takiej uzywam).

Teraz jak da sie ZAIMPORTOWAC pliki 3DS (do MAX'a), przerabiac itd. czas na EXPORT, ale przedtym musimy miec PLUGIN "InvictusExportGroups". Znajdziemy go w "Street Legal DevKit".



Kopiujemy dwa pliki *.DLE i wklejamy je do



... \3dsmax5\stdplugs

Teraz juz wystarczy tylko zrobic felge, intercooler (cokolwiek) i WYEXPORTOWAC do pliku *.SCX.



Mam nadzieje ze toutrial pomogl, jesli beda jakies niejasnosci badz bledy pisac na maila.

PS. Wichur pewnie juz cos marudzi :P :) ... ;)
PS2. Przy imporcie do ZM moga ginac TEXTURY. To normalka takze nie wpadac w panike.